La UMH acollirà la sisena edició del Pitching de l’Audiovisual valencià

À Punt i les sis universitats valencianes amb estudis relacionats amb la creació audiovisual convoquen la sisena edició del Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes – Sector Audiovisual.

• L’alumnat de les sis universitats organitzadores pot presentar projectes audiovisuals fins al 12 de maig del 2024
  • L’event Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes – Sector Audiovisual tindrà lloc el 5 de juny 2024

Com cada any, l’objectiu del Pitching de l’Audiovisual Valencià és posar en contacte el talent creatiu de l’alumnat universitari amb el sector audiovisual públic i provat. Així, estaran convidats a assistir-hi productores, distribuïdores i plataformes multimèdia.

En la iniciativa participen la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat d’Alacant, la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Jaume I de Castelló i Universitat Cardenal Herrera – CEU.

La data límit per a presentar un projecte, individual o col·lectiu, és el 12 de maig del 2024 i les categories són ficció, no-ficció, formats televisius, noves finestres, ràdio i contingut de marca.

Els projectes seleccionats es presentaran enfront d’una taula formada per professionals del sector, i la jornada es completa amb reunions bilaterals a porta tancada entre els equips que han presentat els projectes i les productores interessades.

Els projectes es poden presentar a les universitats fins al dia 12 de maig. Tots els requisits, característiques i la resta de dades es troben en les bases publicades en el web de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.

Cada universitat podrà preseleccionar fins a un màxim de sis projectes per a participar en la selecció definitiva del Pitching que constarà de deu projectes seleccionats per la comissió organitzadora, integrada per un membre de cadascuna de les universitats participants i un representant d’À Punt. La comissió farà pública la llista dels deu projectes finalistes el dia 22 de maig del 2024.

La celebració d’aquesta convocatòria audiovisual s’emmarca en la política de col·laboració entre les universitats valencianes i À Punt, que es concreta en diferents convenis marc en matèria acadèmica, científica i cultural subscrits per la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.

À Punt, com ja va fer l’edició passada, facilitarà el transport en autobús des de València o Burjassot a l’alumnat que ho necessite.