Isidro Pérez clausura el VI Fòrum de Periodistes UMH

El director creatiu d’Avanza Soluciones de Comunicació, Isidro Pérez, clausurava la sisena edició del Fòrum de Periodistes UMH oferint una interessant xarrada en la qual va donar algunes claus de disseny i usabilidad per a traure el major rendiment a blogs i llocs web professionals. Isidro Pérez, va parlar sobre iniciació al dissenye web, conceptes bàsics, reptes i problemes més habituals, des de l’arquitectura de la informació, a la usabilidad i accessibilitat de les pàgines. En aquest sentit, Pérez va posar en valor l’eina de WordPress (blogs) per al desenvolupament de projectes periodístics online. A més, aquest jove empresari alacantí va explicar als alumnes de 4º de Periodisme el projecte LinktoStart de suport a joves emprenedors, animant als estudiants de Periodisme a desenvolupar projectes i presentar-los per a l’edició de 2012.

El VI Fòrum de Periodistes s’ha desenvolupat en l’edifici Atzavares i han participat en el mateix ponents amb Jordi Galobart, expert en usabilidad i accessibilitat, la fotògrafa Chiara Cabrera, fotògrafa responsable de Comunitats Online de la Casa Encesa, la periodista Cristina Vílchez o el propi Isidro Pérez, tots sota la coordinació del professor de Periodisme de la UMH, Sergio Martínez Mahugo