Celebració del Dia Mundial de la Ràdio en À Punt

Actividades, radio

À Punt

16 febrero 2023

Dins de la celebració del Dia Mundial de la Ràdio, À Punt ha programat diverses eixides esta setmana.

Divendres 17 , de 10 a 12h: Magazín LES NOTÍCIES DEL MATÍ, amb Clara Castelló i Alba Requejo, des de la Casa de les Bruixes d’Alacant. Estan convidats el professorat i l’estudiantat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Continguts previstos:
  • Parlarem de la nova mobilitat. La ciutat enceta una de les obres més importants en l’accés i la zona de vianants del centre. Hi anirem en directe i ens preguntarem com afronten el futur les grans ciutats.
  • Aprofitarem que és la setmana de la ràdio per a descobrir l’arxiu sonor «Devuélveme la voz» de la Universitat d’Alacant i repassar com ha canviat aquest mitjà des del seu naixement i cap a on mira el seu futur.
  • Revisitarem la figura del poeta oriolà Miguel Hernández, amb la distinció que la seua ciutat li farà a Joan Manuel Serrat per difondre la seua obra.
  • La part més lúdica la posaran part de l’elenc del musical  Ghost, que ens acompanyarà en directe.