Jornada: el futur del periodisme en el present. Nous llenguatges i redefinició del concepte periodista

estudiantes, Jornada, Periodismo

27 octubre 2022

El pròxim dimarts 8 de novembre us convidem a debatre sobre el futur del periodisme en una jornada que estem organitzant en col·laboració amb la Generalitat Valenciana.

L’esdeveniment tindrà lloc al Palau de les Comunicacions (Correus de la plaça de l’Ajuntament) de 9 a 14 hores. L’assistència és gratuïta, però per motius d’aforament cal fer inscripció abans del 3 de novembre o fins que s’esgoten les places: FORMULARI D’INSCRIPCIÓ (abre en pestaña nueva).

La jornada, dirigida a professionals del periodisme i la comunicació, i a estudiants d’aquests graus, constarà de tres taules redones i comptarà amb uns ponents que són un clar exemple de com el futur del periodisme està ja instal·lat en el nostre present. Sara Carmona, Ignacio Escolar, María Jesús Espinosa de los Monteros, Antoni Daimiel, Emilio Doménech (Nanísimo), Jon Fatelevich, Marina Lobo, Amalia López Acera, Antonio Lorenzo, Jorge Luna, Jorge Pueyo y Rocío Vidal intentaran donar resposta a algunes de les preguntes que ens planteja el futur de la nostra professió.

Serà 2023 l’any de la reinvenció final per a les empreses de comunicació? S’imposaran els nous mitjans i els/les influencers als mitjans tradicionals? Com es relacionaran periodistes i mitjans de comunicació amb la societat dins del metavers? On estan les oportunitats per als joves que s’estan formant i han d’incorporar-se al mercat laboral? Poden reciclar-se els majors de 40 anys en aquest model?

La majoria d’aquestes qüestions encara no tenen resposta. Ens atrevirem a plantejar-les com a reflexió en aquesta jornada que no us podeu perdre.

PROGRAMA COMPLET (abre en pestaña nueva)

També es podrà seguir en directe en el nostre canal de Youtube (abre en pestaña nueva).

Cartel Jornada: el futur del periodisme en el present