Taller online «Còmic Social amb perspectiva de gènere»_Aula de Còmic UV

COMIC SOCIAL, UNRWA

8 febrero 2022

Des d’UNRWA Comunitat Valenciana (Agència de Nacions Unides per a la població refugiada de Palestina a Orient Pròxim) és un plaer convidar-vos al curs “Còmic Social amb perspectiva de gènere: A partir d’historietes de dones refugiades de Palestina”, un taller online gratuït que hem organitzat conjuntament amb l’Aula de Còmic de la Universitat de València i tindrà lloc el proper divendres 11 de febrer de 16h30 a 19h30.

Agraïm que pugueu compartir-lo amb professorat i alumnat que puga estar interessat en descobrir el potencial del còmic com a eina de transformació social, adquirir eines per a incorporar la perspectiva de gènere als seus projectes, i apropar-se a la realitat de la població refugiada de Palestina, des de l’univers artístic.

No cal cap coneixement previ. Únicament ganes d’aprendre i reflexionar. S’entregarà un certificat de participació per la Càtedra d’Estudis del Còmic!

Adjuntem el programa complet al correu. Les persones interessades només han d’inscriure’s en el següent enllaç: https://forms.gle/ZKerTUnJUafCRL376

Aquesta activitat s’emmarca en el projecte “Resiliència es dibuixa en femení: Dones creadores a banda i banda del Mediterrani” desenvolupat per UNRWA Comunitat Valenciana amb el suport financer de la Generalitat Valenciana.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració en la difusió.

Us esperem!

—————————————————————————————————

¡Buenas tardes!

Desde UNRWA Comunidad Valenciana (Agencia de Naciones Unidas para la población refugiada de Palestina en Oriente Próximo) es un placer invitaros al curso “Cómic Social con perspectiva de género: A partir de historietas de mujeres refugiadas de Palestina”, un taller online gratuito que hemos organizado conjuntamente con el Aula de Cómic de la Universitat de València, y tendrá lugar el próximo viernes 11 de febrero de 16h30 a 19h30.

Agradecemos que podáis compartirlo con profesorado y alumnado que pueda estar interesado en descubrir el potencial del cómic como herramienta de transformación social, adquirir herramientas para incorporar la perspectiva de género en sus proyectos, y acercarse a la realidad de la población refugiada de Palestina, desde el universo artístico.

No hace falta ningún conocimiento previo. Únicamente ganas de aprender y reflexionar. ¡Se entregará un certificado de participación por la Cátedra de Estudios del Cómic!

Adjuntamos el programa completo al correo. Las personas interesadas solo tienen que inscribirse en el siguiente enlace: https://forms.gle/ZKerTUnJUafCRL376

Esta actividad se enmarca en lo proyecto “Resiliencia se dibuja en femenino: Mujeres creadoras a ambos lados del Mediterráneo” desarrollado por UNRWA Comunidad Valenciana con el apoyo financiero de la Generalitat Valenciana.

Muchísimas gracias por vuestra colaboración en la difusión de la actividad.

¡Os esperamos!