Publicació de l’informe per una nova RTVV

CECUV, informe, RTVV

4 febrero 2016

La Comissió d’Experts en Comunicació de les Universitats Valencianes (CECUV) va publicar el passat 20 de novembre l’informe «Bases per a la renovació de l’espai comunicatiu valencià i la restitució del servei públic de radiotelevisió«. Entre els membres de la comissió es troben el professors de Periodisme UMH Isabel González Mesa i José Luis González, així com docents de la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat d’Alacant i la Universitat Cardenal Herrera CEU de València.

L’objectiu de la CECUV es establir els nous fonaments sobre els quals se sustentará la nova radiotelevisió valenciana del segle XXI, a més de recopilar les propostes que se han presentat per part de diferents àmbits de la Comunitat.

Pots consultar el contingut de l’informe ací.